Lokakuu on sijaistajalle THE kuukausi, kun sijaistettavan pitäisi palata vuoden vaihteessa takaisin töihin. Lokakuuta on jäljellä neljä päivää, joista kaksi on viikonloppua. Tässä siis odotellaan kaksi päivää kuin tulisilla hiilillä. Jos tulee jatkoduunia, päätös jatkamisesta ei tule suoraan suustani sillä

a) olen täysin vttuuntunut olemaan esimiehen ja vakityöntekijän välissä.

b) olen täysin vttuuntunut kuuntelemaan entisen työntekijän ohjeita siitä miten tämä työ kuuluisi hoitaa

c) olen täysi vttuuntunut kuuntelemaan esimiehen neuvoja b-kohdan hoitamiseen eli "sanot sille suoraan että nyt suu kiinni prkl" tai "jos teet niinkuin se sanoo, saat varotuksen ja potkut" Liioittelenko? valitettavasti en.

Sisäistän sen, että esimies on esimies ja hänen sanansa painaa. Olen kuitenkin liian kiltti ja annan vakkariduunarin ja entisen työntekijän kritisoinnin vaikuttaa. Ja miksi en antaisi, minun työtänihän he kritisoivat. Aina kritiikki ei kohdistu ainoastaan minun työhöni vaan jopa myös siihen miten olen uuden toimipisteen sisustanut. Ahdistavaa? kyllä!

päätös tuli ja

rumpujen pärinää..

 

Olen työtön.