Kyllähän mä tajuan, tajusin jo ennen kuin se sanoi, että sillä on joku toinen.

En vaan ole jaksanut raivostua ja kiukuta. on ollut hautajaisia, on ollut työhaastatteluja, on ollut ihan jumalatonta unettomuutta. En vaan ole jaksanut, joten jos se annettaisiin mulle anteeksi.

Mieshän on niin säälittävä kaveri ettei itse edes suostu hommaa lopettamaan. Antaa minun hoitaa likaisen työn, että pääsee kutsumaan minua vaikeaksi, tunteettomaksi ja kylmäksi, kun tällä tavalla homman lopetin.

tuskin uusi likka  tietää tästä tilanteesta. Että meillä oli jotain. Ja jos tietää, niin on kyllä aika hölmö kun sivusta katsoo ja kirkasotsaisena odottaa. Minä otan vaan rauhallisesti kun mies kiemurtelee ja haluaisi olla aivan jossain muualla, odotan että se saisi jostain edes lainattua vähän munaa ja saa viimein sanottua "Hei, tämä homma ei toimi"..

 

En minä jaksa aina olla se aikuinen, joka sanoo mitä syödään ja mihin mennään, mitä tehdään ja miksi.